نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا از شركت نفت مناطق مركزی ایران 'مهدی فكور' افزود:از ابتدای امسال تا كنون 23 میلیارد و 454 میلیون متر مكعب گاز از میدان های تحت پوشش شركت نفت مناطق مركزی ایران در شركت های تابعه بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ، شرق و غرب تولید وبه پالایشگاه های شهید هاشمی نژاد ، فجر جم ، بندرعباس و پارسیان ، ایلام و شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب تحویل داده شد كه نسبت به برنامه تكلیفی 308 میلون متر مكعب اضافه تولید داشته است.

وی درباره تولید چهار ماه امسال اظهار داشت:میزان تولید روزانه گاز در شركت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به طور متوسط 209 میلیون متر مكعب از میدان های گازی آغار ، دالان ، نار ، كنگان ، گورزین ، سرخون ، تابناك ، هما ، شانول و وراوی تولید شده و متوسط تولید ماهانه این شركت بیش از 184 میلیون متر مكعب در روز می باشد. این میزان برای متوسط سالانه بیش از 200 میلیون متر مكعب است.

فكور از تولید متوسط روزانه 41 میلیون و 685 هزار متر مكعب در شركت بهره برداری نفت و گاز شرق خبر داد و افزود : در این شركت از میدان های گازی مزدوران ، شوریجه و گنبدلی به طور متوسط 38 میلیون و 938 هزار متر مكعب گاز تولید می شود ومتوسط سالانه آن نیز 40 میلیون و 858 هزار متر مكعب در روز است. همچنین در شركت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز از میدان گازی تنگ بیجار متوسط ماهانه سه میلیون و 359 هزار متر مكعب در روز تولید صورت گرفته است.

عضو هیات مدیره شركت نفت مناطق مركزی ایران از افزایش تولید 308 میلیون متر مكعبی از ابتدای امسال تاكنون نسبت به برنامه تولید تكلیفی خبر داد و تصریح كرد : از ابتدای امسال و با برنامه ریزی صورت گرفته ، موفق شدیم كه از میزان مجموع تولید تكلیفی طی این مدت میزان 308 میلیون متر مكعب اضافه تولید نماییم.

براساس این گزارش شركت نفت مناطق مركزی ایران یكی از پنج شركت اصلی تولیدی در ساختار شركت ملی نفت ایران می باشد كه مسئولیت تولید گاز و نفت از 73 مخزن شامل 46 میدان گازی و 27 میدان نفتی را برعهده دارد كه هم اكنون 10 میدان نفتی و 14 میدان گازی از این میادین در مدار تولید بوده و توسعه مابقی این میادین در برنامه های آتی این شركت قرار دارد .

اقتصام**3917**1319





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: